פוטין תוקף: "טילים בליסטיים ייפרסו בשדה הקרב"

שלמה ריזל No Comments on פוטין תוקף: "טילים בליסטיים ייפרסו בשדה הקרב"

המלחמה באוקראינה לא נרגעת: פוטין נשא היום נאום תקיף בקרמלין לצידו של שר ההגנה הרוסי סרגיי שוויגו ואמר: "נמשך לאמן ולשפר את כוחות המוכנות הגרעיניים ובמסגרת זו טילים בליסטיים מדגם "סרמאט" ייפרסו בשדה הקרב בעתיד הקרוב"

צילום: אתר הקרמלין
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע פריסה מחודשת של חיילים מצבא רוסיה בבלארוס, פוטין נשא היום נאום תקיף שהוגדר על ידי הקרמלין כנאום "חשוב" לצידו של שר ההגנה הרוסי סרגיי שוויגו, שגם הוא דיבר.

פוטין אמר בנאומו: "הצבא הרוסי השיג באוקראינה ניסיון צבאי אדיר. נמשך לאמן ולשפר את כוחות המוכנות הגרעיניים ובמסגרת זו טילים בליסטיים מדגם "סרמאט" ייפרסו בשדה הקרב בעתיד הקרוב. כל התוכניות ייצאו אל הפועל".

המבצע המיוחד באוקראינה המחיש את חשיבות השימוש במל"טים" הוסיף הנשיא הרוסי. "אין לנו שום מגבלות כלכליות על הצבא. הוא יקבל את כל מה שיבקש".

שר ההגנה הרוסי סרגיי שוויגו הוסיף על דבריו של פוטין: "המערב מנסה להיגרר לתוך המלחמה, אנו נלחמים כדי להגן על אנשים באוקראינה מפני טרור. הפוטנציאל הצבאי של אוקראינה הושמד. אנו מוכנים לשיחות אך מאידך כוחותינו הגרעיניים מוכנים להעניק הרתעה אסטרטגית".

במקביל, המחזות של שנה שעברה חוזרים שוב. רכבות רוסיות נושאות לבלארוס מאות טנקים ומשוריינים. בנוסף, בלארוס הגבילה את הכניסה ל-3 מחוזות דרומיים שלה הגובלים באוקראינה – מחוזות לוייבסקי, בראגינסקי וחויניקי. היוצאים מהכלל הם בעלי תפקידים רשמיים, או תושבי המקום.

מנגד, בזירה האוקראינית, נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי המריא היום לארה"ב ובכוונתו להיפגש עם הנשיא ביידן, שלפי הדיווחים יעניק לאוקראינה מערכת של טילי פטריוט. נציין, כי זו הפעם הראשונה בה זלנסקי יוצא מגבולות אוקראינה מאז תחילת המלחמה.



0 תגובות